31 juli 2010

HALLO!!

Har inte uppdaterat på ett tag nu men här kommer lite uppdate ;)

Slutet av veckan har bestått av lite av varje. Det började med städning och plock med mammas  sida av släkten och jag fick en massa saker som jag ska ta med mig nu när jag ska flytta. Jag har just insett att det inte alls är länge kvar (tre veckor! :O) innan jag lämnar mamma, pappa, gården jag växt upp på, resten av min släkt som bor här i närheten och mina vänner. Sorgligt som bara den men jag är ändå väldigt förväntansfull och vi får väl se vad som händer där nere sen.

Vi kom iaf hem i går och då blev det grillning hos grannan och en utav mina bästa vänner som fyllde 18 år, stort grattis! (i efterskott och igen) :)  Det var riktigt trevligt.

Idag så fyller min  kära pappa 54 år, grattis!!

I dag så har jag hunnit med lite annat också, jag var och plockade bär med min granne och kompis och jag hittade 6,5 hg. Visste ni att man kan sälja hjortron för 61 kr kg?!?!

Mina kusiner var förbi här en sväng och nu sitter jag och skriver det här och ser Yes Man en helt underbar film. Har ni sett den??



Nu så ska jag göra lite annat. Ha det bäst!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0