Spöktimmen, haha

Okej, jag tror inte på spöken minsta lilla men jag kunde inte låta bli, höhö

Jag och min kusin beslöt oss för att se The Twilight Saga Eclips. Men den tog så himla lång tid på sig att ladda att vi ska vänta med att se den tills i morgon eller när jag publicerat detta är det väl i dag ;)

I morgon så ska jag, pappa, Margot (min granne) och Linda (min kusin) plocka bär. Men först så ska pappa vara  på älgbanan och fixa lite, dom håller på och bygger så att den ska bli säkrare.

Det har varit en riktigt fin solnedgång i kväll men jag sitter på den stora datorn och min kusin har den bärbara så jag kan inte ladda upp dom bilderna nu men jag gör det i morgon efter att jag fått en hel del välbehövlig sömn.

Jag kan iaf tipsa om en artist som ännu inte är så känd men som jag gillar väldigt mycke och jag tror att han kommer att bli väldigt känd som en typisk flickidol som jag tycker är lite synd men han ska väl såklart få den uppmerkasamhetern han förtjänar, eller?

Här kommer en utav mina favorit låtar iaf:

Hoppas att ni gillar den lika mycke som jag och jag hoppas att det här klippet har bra ljud och så. Jag kan inte kolla det då högtalarna inte funkar på den här datorn.


Men nu så ska jag spela lite mer msn-spel med Linda och sen så ska vi sova.
Ha det bra och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0