Hemma efter bär-plockning :)

Kom hem för ett tag sedan och när jag vägde bären så var det ca. 1,7 kg, YES! Jag hörde att dom betalar 70 kr/kg nu, fan asså man skulle ju kunna bli miilionär, haha

Självklart så hade jag kemeran med mig och tog lite bilder.


Jag börjar med min personliga favorit. :)


Har ni aldrig smakat hjortron så tyckr jag absolut att ni borde prova!


Kolla bara, ser ni inte magin som lyser från bären.... haha, jag skulle absolut inte bli rik som poet :D


Som ni ser så är det bara myrmark över allt och om ni inte redan visste det så växer hjortron där det är lite extra blött, så ni kan ju föreställa er hur blöt jag var när vi kom hem, höhö

Nej, nu så ska jag fixa lite åt mamma sen så blir det att packa igen. Vi åker till "stugan" redan i kväll så uppdateringen kommer inta att vara så bra.

Hoppas att ni får en bra kväll iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0