9 augusti 2010

Har inte gjort mycke i dag...... Regnar och allt :S Har iaf sett film, her bara en DVD kvar nu på Tracys Hämd (If Tomorrow Comes). Den är riktigt bra, jag önskar att dom kunde göra en ny verson av den som dom gjort med Karate Kid.  Om ni har tråkigt nån dag så kan jag ju iaf tipsa er om den, den är jätte bra!

I dag så händer det nog inte så mycke, det är ju inte direkt "hända" väder :P 

Kommer ni i håg att jag sa att det fanns en hel del roliga och konstiga saker här? här kommer iaf en annan sak som är lite lustig....

Örnen Sitter på vinden och varit där så länge jag kan minnas, det var kusligt att gå upp dit när jag var liten, haha


Nu ska jag se vidare på filmen :) ha en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0