8 augusti 2010

Sov riktigt läng i dag, vaknade vid 12, kommer att bli svårt att somna i kväll.... :P

I dag så skulle vi ju egentligen plocka bär men det är för dåligt väder och regnar :( vi ska se om det blir bättre i eftermiddag men annar så skiter vi i det och åker tillbaka till stugan. I går så skulle ju jag och min kusin se The Twilight Saga Eclipse men det gick inte så bra, mitt internet går lite för sakta för det. Men jag ska nog se den i kväll eller nå.

Jag har också tänkt se Nyckeln Till frihet sån det kanske jag ska sätta på nu, eller? 

Här kommer bilder från solnedgången som var i går:

visst var det vakert!


ca. 10 minuter efter första bilden.

Nu så ska jag läsa lite bloggar som jag följer med bloglovin :D

Hoppas att ni får en bra dag och lite bättre väder, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0