7 augusit 2010

Hej!

Kom hem med bussen för ca. 40 min sen. I går så var jag med Amanda och vi hade det jätte trevligt och pratade och såg en shopaholics bekännelser :P Vi bakade en kladdkaka som blev JÄTTE GOD och så där lagomt kletig :)

Idag, snart så kommer min kusin och vi ska ha en mys kväll och lanske plocka lite bär med pappa.

I morgon så ska jag gå över vägen till Margot och lämna hennes försenade present och sen så ska vi nog följa pappa ut och plocka bär.

Nu så ska jag lägga upp lite bilder från veckan/helgen, men vi börjar med i går.

När vi gick tillbaka till mig sså var det så fint när solen ggick ner utmed kyrkan.


Men nu till min vecka i stugan:

Årets sommarbild nr. 2 nr.1 kommer snart ;)


Ängsull vid en sjö i stugan.


himlen var så homla fin en dag!


samma kväll :)


detta är årets sommarbiln nr.1!! :D


ljung:)

Nu kom min kusin men jag kanske kan uppdatera med fler bilder sen :P

Ha en bra eftermiddag och kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0