6 augusti 2010


Hej!

Kom just tillnaka till stugan efter att ha spenderat den sena kvällen och natten hos min kusiner :) Vi hade det jätte trevligt och hittade på roliga namn och sen skämt till dom på det, haha fan vad kul det va!

I dag så ska jag och pappa åka hem och mamma börjar jobba. Vi ska på hemvägen om hos farmor och lämna blåbären som jag och Emil plockade i går :D

Sen vet jag inte riktigt vad som händer men det blir nog en lugn dag i dag. På tal om dag:

Så himla bra den är!

I moron så ska jag nog vara med Amanda och sen på söndag ska jag plocka mer bär, jag ska tjäna pengar!!!

Nu bor jag bara hemma i 13 dagar till!

Nej, nu så ska jag göra annat :) ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0