5 augusti 2010

Hej!

Jag sitter i bilen nu på väg till mormor med en utav mina äldre kusiner och min morbror :) Vi ska spendera resten av kvällen där och sen så blir det att övningsköra med min kusin på parkeringen till ica och öva på att krypköra som man visst annar slösar dom 2 första lektionerna på.

Efter det så blir det åter igen att fara till mina kusiner, eller det är egentligen deras pappas föräldrahem och se Pelle Svanslös,  höhö. de är en utav dom bäst julkaländrarna genom tiderna!! Jag får alltid höra att när den gick som julkalender satt jag som klistrad framför TV och sen näst år så blev jag JÄTTE besviken över att det inte var Pelle i gen, HAHA. 

Nu är vi snart framme men jag tänkte lägga upp en bild först :)



Jag har även hunnit plocka blåbär med min äldsta kusin i dag. Vi lyckdes få i hop typ 8 liter:D

nej, nu är vi framme men ha det bra, kanske uppdaterar i natt nån gång:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0