4 augusti 2010

ÄNTLIGEN SÅ FUNKAR INTERNET (sådär)!

Jag har haft stora problem med att få i gång internet här ute i skogen men nu verkar det funka. Sitter just nu i mammas föräldrahem och kom just hem efter att ha tillbringat natten hos mina kusiner. Vi hade det jätte trevligt och såg Mysteriet på Greveholm :D

Så i måndags så köpte jag ju en ny kamera med det blev inte en sån som jag hade tänkt mig utan en canon PowerShot SX210 IS.

Den tar verkligen skit fina bilder och jag hade tänkt mig att ni skulle få lite smakprov, men det verkar inte fungera, ni får det när jag kommer hem på fredag till ett bättre internet.

Uppdateringen kommer troligen inte alls vara så bra förrän på fredag och jag är ledsen för det men jag hoppas att ni alla har det bra!

KRAM <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0