10 augusti 2010

For med Emil till mormor i går och var där hela kvällen. Det var ju så himla tråkigt väder så att jag hade inte direkt nåt annat för mig kom tillbaka för nån timme sen :)

Vi satt och pratade med mormor och min morbror som är hemma på semester nu. Vi löste korsord och Rengjorde en cykel. Cykeln hade min kusin, Emil hämtat på ett sommarställe där vi alltid firade midsommar innan min moster och hennes man skilde sig. Det är en gul riktigt frän cykel som har börjat nytillverkas men det är ju fränare om man har ett orinalsom har några år på nacken.

Nu så ska jag testa spela Tomb Rider Ledgend som visst ska vara jätte bra :)

Sen vat jag inte vad jag ska göra riktigt, har ju förtfarande en DVD kvar på Traycys Hämd kanska ska se den men nu, spela!

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0