1 augusti 2010

Jaha, då var det augusti och sommaren lider mot sitt slut :S Det känns sådär lagomt jobbigt att jag inte riktigt vet vad som händer till hösten, har fortfarande inte fått nåt brev eller samtal från skolan om boende som dom skulle fixa, alla har ju semester men jag antar att det kommer igång nu igen. Bara 23 dagar kvar nu innan skolan börjar (inklusive i dag) :/

I dag så blir det att åter igen plocka bär med en kompis och sen så ska jag packa för att göra mig redo att gå en MASSA ärenden i morgon.
1. BANKEN - Fixa med lönen, växla in evro+min syrras gamla egyptiska £, skaffa ID- kort och bankkort.
2. GYMNASIET - fixa boendetillägg.
3. EXPERT - köpa ny kamera :D :D

Så här ser den ut och jag hittade bilden HÄR.

4. Ringa till kör-skolan ang. kurs.
5. Ringa till skolan om bostaden.

gud, jag kommer ju att få springa runt som en ggalning innan allt det där är klart :O

Nej, nu så ska jag klä mig och sen så ska jag kamma och sätta upp håret och sen så är jag good to go into the deep deep forest, haha ;)

Ha en bra dag, kanske uppdaterar i kväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0